5°   dziś 10°   jutro
Niedziela, 24 listopada Flora, Emma, Emilia, Chryzogon, Jan, Aleksander, Roman

colombo

Dołączył do portalu: 2012-05-16 14:58:13
Ostatnia aktywność: 1970-01-01 01:00:00

Komentarze do artykułów: 28

Redukcja obsad karetek? Trwa analiza

Ciekawa sprawa zz tymi obsadami karetek. Przeczytałem na kilku foracch internetowych, że zdania są podzielone czy powinno być dwóch, czy trzech ratowników. Pojawiły sie tam takie opinie ratowników, że dwóch na karetkę wystarcza, mówią, że czasem te trzecie ręce wręcz im przeszkadzają. Wszystko chyba zależy od tego jak zespół jest zgrany, jakie ma umiejetności i doświadczenie. Nasi limanowscy Ratownicy to doświadczeni w boju ludzie z ogromnymi umiejętnościami. Jeśli nawet obsada będzie mniejsza, to pewnie poradzą sobie znakomicie. Jeśli przepisy pozwalaja naa takie redukcje obsad, ktoś to pewnie sprawdzał i oceniał. Jeśli byłoby to ze szkoda dla paccjenta, przepisy zostałyby dawno zmienione.

2013-04-05 10:38:08
Parkingi: udogodnienia nie wrócą

Szpital wprowadził płatne parkingi ale Dyrektor zostawił je w swoim zarzadzaniu, należało chyba w mieście zrobic tak samo. Szpital może dowolnie regulować ceny i zasady korzystania z parkingu. Moim zdaniem to spore niedopatrzenie, że miasto na swoim terenie nie może decydować o tak podstawowej sprawie jak cennik opłat za parkingi. To jest lekko nienormalne :( W szpitalu prznajmniej ludzie maja zatrudnienie przy obsłudze parkingu. Dyrektor ma wpływ na cennik i organizację terenu. Szpital nie oddał w zarządzanie nikomu swoich parkingów, może miasto i Burmistrz powinni brać z takich działań Dyrektora przyklad? Warte przemyślenia.

2013-04-04 12:13:41
Prokuratura i wolności słowa (2)


@Doradco Peter Falk? Nie. Colombo - is the largest city and the commercial, industrial and cultural capital of Sri Lanka. It is located on the west coast of the island and adjacent to Sri Jayawardenapura Kotte suburb or the parliament capital of Sri Lanka. Colombo is also the administrative capital of Western Province, Sri Lanka and the district capital of Colombo District. Colombo is often referred to as the capital since Sri Jayawardenapura Kotte is a satellite city of Colombo. Colombo is a busy and vibrant place with a mixture of modern life and colonial buildings and ruins[2] with a population of about 752,993 in the city limits. It was the political capital of Sri Lanka, before Sri Jayawardenapura Kotte.

2013-03-24 18:44:51
Prokuratura i wolności słowa (2)


@Top EOT Analizujemy DATY i jakoś wcześniej Panie TOP nie miał Pan żadnych 'kłopotów' z osobami Starosty czy wszelkich Asystentów. Jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności, od dnia kiedy odwołano Pana Sochę zaczęły się komentarze. Może to był jednak konflikt jakichś interesów? Dlatego zaczął się ten cały cyrk, szkalowanie Starosty, późniejsze ataki na Asystentów. Może warto powiedzieć o jakimś osobistym zaangażowaniu Pana Top w sprawę odwołania Pana Sochy. Może to zaangażowanie wynikało z wiadomych znajomości z otoczeniem Pana Dariusza. Tylko dlaczego zaangażował Pan w to 'obiektywny' portal? Było warto Panie Jakubie? Także pozdrawiam.

2013-03-24 18:36:37
Prokuratura i wolności słowa (2)


@Namor popieram, ciekawe zwyczaje preferuje @Doradca Nie widzę niczego zaskakującego w reakcji tego Pana. Jeśli Pan Doradca manipuluje i pisze głupoty,to przecież każdy ma prawo żądać wyjaśnienia? Uważam,że Starosta powinie dochodzić sprawiedliwości na prywatnej drodze. Jest skuteczniejsza. Udowodnił to już Pan Limanovion który przepraszał Pana Puchałę. Czyli jednak można skutecznie chronić swoje dobra osobiste. Jeśli Starosta już raz doszedł swego, to myślę, że tym razem, sprawa na tym się nie zakończy. Dobrze, żeby niezawisły sąd ocenił te komentarze. Insynuacje pana Toporkiewicza, związane z IP i nickami są manipulacją. Czy na pewno sprawa dotyczy tylko wpisów pod wymienianą przez Pana informacją? Skąd takie przypuszczenia, skąd Pan wie, że nie dotyczą także innych komentarzy? Przecież równie dobrze mogą dotyczyć zupełnie innych informacji.

2013-03-24 18:29:22
Prokuratura i wolności słowa (2)


Skąd u Pana Topa takie zaangażowanie w dyskusję? Pańskie problemy z komentarzami i szkalowaniem Starosty rozpoczęły się w dniu, kiedy postanowiono odwołać Pana przyjaciele Dariusza Sochę. Przypomnę może co wtedy wypisywali Panowie w komentarzach: http://www.limanowa.in/wydarzenia/news;obrady-utajnione-dyrektor-do-odwolania,7383.html

2013-03-24 18:19:50
Prokuratura i wolności słowa (2)


Wiemy tylko, ze Pan Prokurator odstąpił od ścigania, czy wiemy, ze Pan Starosta prywatnie w sądzie nie będzie dochodził swoich praw? Osobiście uważam, że to skuteczniejsza metoda dochodzenia sprawiedliwości. Może to potwierdzić Pan Andrzej Limanovion który już przepraszał Pana Puchałę na tym portalu. Otwierać szampana może ten, kto uważa, że jego komentarze nie służą określonym interesom politycznym. Limanowa.in od dłuższego czasu reprezentuje interesy polityczne kilku osób.

2013-03-24 13:09:38
Starosta na tropie komentujących

@niski, wprowadzasz wszystkich w błąd, na tym zacnym portalu przeczytałem, że powiat limanowski został nagrodzony tytułem superpowiat i lider wśród liderów za najskuteczniejsze pozyskiwanie środków zewnętrznych, jest wśród trzech najlepszych powiatów w Polsce jeśli chodzi o te kategorie:) masz racje niski - kombinujesz jak koń pod górę ale nieudolnie :(

2012-07-27 17:12:44
Starosta na tropie komentujących

@Janek64 ma rację, wiadomo przecież kto stoi za tymi nagonkami na Starostę, wiadomo kto chodzi piłkę odbijać, przesiaduje w Mogielicy lub knuje na schodkach w Tymbarku. Taka mała miejscowość i ludzie mówią o tym już głośno.Określona grupa kolegów chora na władze chciała ją przejąć. Wynik wyborczy Pani (prawie)Radnej w Mszanie jednak daje do zastanowienia. @niski, na szczęście poza prokuratura rejonowa w limanowej okręgówka i prok. gorlicka nie uważają żeby w Powiecie Limanowskim rządziła jakaś dyktatura. Takie argumenty są żadne i mają tylko skutecznie zamydlić oczy. Myślę, że Starosta bardzo dobrze robi, broni swojego dobrego imienia. Takimi wpisami jakie czytaliśmy na tej stronie chciano zniszczyć niejednego człowieka.Bezkarnemu obrażaniu, pomawianiu, ośmieszaniu i szkalowani czas mówić nie. Każdy ma prawo do dochodzenia swoich praw-tym bardziej osoba publiczna i funkcjonariusz publiczny.

2012-07-27 08:09:16
Starosta na tropie komentujących

@MAJA 'A Limanowski Starosta za nic ma polskie prawo.' Może jakieś przykłady masz na takie śmiałe tezy? Bo rzucać słowa na wiatr to każdy wietrzyk potrafi ;) @Doradca, trochę dziwne zachowanie Prokuratury Limanowskiej, że kieruje sprawy jako prywatne, ewenement w skali kraju. Zazwyczaj prokurator sprawę umarza lub wszczyna postępowanie. Jeśli umarza, to poucza o możliwości skargi w trybie prywatnym-cywilnym. Widocznie prawo w Limanowej jakieś inne mamy. Doradco - wszelkie wątpliwości limanowskiej prokuratury wyjaśnia prokuratura okręgowa - bo wyłączyła limanowską i sama się zabrała za to postępowanie. Gorlicki Prokurator też wątpliwości nie miał i sprawę prowadzi w najlepszego. Przeczytałem o tym tutaj. Nikt na nikogo się nie obraził,prawo trzeba egzekwować, prawda Doradco? Szczególnie to do obrony. Organy typu Prokurator są po to aby pokrzywdzonemu obywatelowi pomagać w dochodzeniu swoich praw i ściganiu przestępców. Widzimy, że poza limanowskim organem inni sens ścigania w tej sprawie widzą, tutaj go nie widziano - jestem ciekaw dlaczego? - pewnie czas nam to pokaże - dlaczego...

2012-07-26 22:29:29
Starosta na tropie komentujących

@MAJA 'A Limanowski Starosta za nic ma polskie prawo.' Może jakieś przykłady masz na takie śmiałe tezy? Bo rzucać słowa na wiatr to każdy wietrzyk potrafi ;) @Doradca, trochę dziwne zachowanie Prokuratury Limanowskiej, że kieruje sprawy jako prywatne, ewenement w skali kraju. Zazwyczaj prokurator sprawę umarza lub wszczyna postępowanie. Jeśli umarza, to poucza o możliwości skargi w trybie prywatnym-cywilnym. Widocznie prawo w Limanowej jakieś inne mamy. Doradco - wszelkie wątpliwości limanowskiej prokuratury wyjaśnia prokuratura okręgowa - bo wyłączyła limanowską i sama się zabrała za to postępowanie. Gorlicki Prokurator też wątpliwości nie miał i sprawę prowadzi w najlepszego. Przeczytałem o tym tutaj. Nikt na nikogo się nie obraził,prawo trzeba egzekwować, prawda Doradco? Szczególnie to do obrony. Organy typu Prokurator są po to aby pokrzywdzonemu obywatelowi pomagać w dochodzeniu swoich praw i ściganiu przestępców. Widzimy, że poza limanowskim organem inni sens ścigania w tej sprawie widzą, tutaj go nie widziano - jestem ciekaw dlaczego? - pewnie czas nam to pokaże - dlaczego...

2012-07-26 22:28:09
Starosta na tropie komentujących

Doradco, pamiętam, że na tym portalu zarzucano Staroście działalność przestępczą, obrażano, pisano kłamstwa. Pojawiały się inwektywy i wyśmiewanie.Nie będę cytował tych wszystkich inwektyw, bo nie przystoi. Jeżeli Twoim zdaniem nic się nie stało, to masz bardzo odosobnione poczucie wartości i respektowania prawa.Czytam tutaj, że prokurator generalny zajmuje się takimi sprawami, trwają prace nad konkretnymi wytycznymi.Wypowiedział się w tej sprawie rzecznik Pana Seremeta. Czytam także, że prokuratura gorlicka sprawę prowadzi, czytam, że prokuratura okręgowa w nowym sączu wzięła na siebie prowadzenie sprawy. Więc jednak coś się stało.I głupstwem jest prubowanie wybielania tych oszczerstw i klamst porównaniem z sytuacją Ministra Sikorskiego, jeśli TY nie pamiętasz komentarzy skierowanych w Zarząd, Starostę, Radę Społeczną Szpitala-to polecam dużą ilość magnezu, pamięć wróci. Istnieją jednak podstawy do tego żeby postępowania były prowadzone bo inne wyznaczone prokuratury wszczęły sprawy. Dziwnym trafem tylko w limanowskiej rejonówce brakuje podstaw do ścigania takich przestępstw. Na szczęście są inne prokuratury które podejmują w tej konkretnej sprawie działania. Dlatego Twoja argumentacja jest mizerna. Czytam tutaj, że te sprawy już się toczą w związku z tym dyskutujemy z faktami przeszłymi. Teraz należy czekać na końcowe ustalenia śledztw i postępowań prokuratorskich. Bez zbędnego podniecenia.

2012-07-26 19:01:21
Istotne wątpliwości wyjaśni wojewoda

tkmisio, może TY nie mów Panu Chrapuscie co on ma robić, bo w porównaniu z innymi ZNANYMI prawnikami nie jst on zaangażowanym politycznie mecenasem...więc nie licz, że zafiksujesz ogos stwierdzeniami co powinien a co nie... Pan Chrapusya powiedzial jedno ważne zdanie: - Przepis jest dość ogólny i różnie można go interpretować. przeczytaj je uwaznie a potem zakończ dywagacje. oczywiście musisz głośić jedyna słuszn prawde tego miejsca - dokopać Staroście :) Pan Socha nie robi swoimi czynami krzywdy szpitalowi? nie zaburza jego funkcjonowania? skargi na wybór nowego Dyrektora to jest obrona przed czym? dziwna to obrona - bardziej kolejna prowokoacja i chęć namieszania? Przypominam sobie jak dzisiaj szumne zapowiedzi Pana Sochy jakie to dobro szpitala jest dla Niego ważne. Dzisiaj każdy zobaczyl troskę o dobro szpitala i zdrowie pacjentów? co tutaj trzeba dodawać? każdy ma swoje zdanie a sam przepis jest mglisty, niejednoznaczny, trudny do interpretacji oraz, co najważniejsze, wymaga zdrowego rozsądku którego piszącemu skargę chyba zabrakło? bo prawo jest dla ludzi myślących zdrowym rozsądkiem a nie strąnniczych i niedowartościowanych z głodem wladzy:( chyba zbyt malo razy się Pan Dariusz przejechał na 'przyjaciołach' i dalej wierzy ślepo ich prawniczemu geniuszowi? mimo, że przecież juz przekonał sie, że to tak nie działa jak koledzy obiecali:( Panu Dariuszowi życze zdrowia i powodzenia, oby tylko nie szkodził szpitalowi i wreszcie przestał ślepo wierzyć w cudowną moc 'przyjaciół'

2012-05-30 21:27:52
Istotne wątpliwości wyjaśni wojewoda

111ksiadz, nie ośmieszaj na siłę Starosty, bo nikt sie nie jąkał, po drugie, wynika z tego wywiadu że Starosta zachowuje zdrowy dystans i chyba,jak większość mieszkańców powiatu, zaczyna się śmiać z tego cyrku jaki pokazują bohaterowie tego odcinka telenoweli :)

2012-05-30 20:41:44
Istotne wątpliwości wyjaśni wojewoda

Niebawem Pan Socha będzie się skarżył na swoje skargi i skargi skarg od skargi na które skargi już inni sie skarzyli:) tkmisiek - tak Darek, trzeba walczyć do końca! najważniejsze aby mieć poklask w mediach! aby nazwisko sie pojawialo! to wieczne skarżenie budzi nie tylko mój niesmak ale i innych pracowników szpitala... przed chwilą słyszałem jak Panie Pielęgniarki komentowały, że Pan Socha znzowu na coś się skarży! ludzie chcą spokojnie pracować, polubili nowego Dyrektora, nawet związki zawodowe widzą, że to bardzo mądry i pozytywny człowiek! a tutaj - PREMIERA - odcinek 20678 pt. SKARGA PANA SOCHY! ta telenowela wykreowana na potrzeby kolejnej awantury jest już przykra. śmiem domniemać że takim działaniem Pan Socha jawnie zamierza szkodzić szpitalowi w Limanowej najbardziej bawią mnie komentarze ludzi któży kilka dni temu gratulowali wyboru nowemu Dyrektorowi:) a teraz włażą w d... komu trzeba. przecież to skarżenie jest juz nudne, bezsensowne i cała kadra szpitala się z tego śmieje z politowaniem:( no może poza kilkoma bardziej zainteresowanymi postaciami które tylko się uśmiechają - bo jest im na rękę kolejne zamieszanie :) co Pan Socha chce osiągnąć działaniem destrukcyjnym i śmiesznym? teraz wbrew wszystkiemu i wszystkim zamierza dawać w kość? biedny Mały Dareczek:(

2012-05-30 20:39:03
Istotne wątpliwości wyjaśni wojewoda

Pan Socha jest Jak taki Mały Daruś! Mały Daruś chce się bawić z Zarządem Powiatu i Wojewodą w ciuciubabkę ale Panowie są zbyt poważni i nie chcą się z Małym Dariusiem bawić! Kto otrze łezki małego Darusia? Daruś poszedł się znowu poskarżyć na to, że nikt z nim sie nie bawi. Ciekawe kiedy Mały Daruś dorośnie. Narazie smarka w chusteczkę i kombinuje na kogo jeszcze się może poskarżyć! Żal mi Małego Darusia. Kto weźmie Darusia za rączkę. O wszystko się skarży i nikt się nie chce z NIM bawić! Daruś przestań kablować to może ktoś Cię polubi mówi Pani szkole. Daruś siedzi sam w swojej piaskownicy a Jego koledzy podkładają mu dżownice i mówią że to guma do żucia! Potem się śmieją jak Daruś ją memtoli w ustach. Daruś i Jego piaskownica.

2012-05-30 18:17:46
Istotne wątpliwości wyjaśni wojewoda

Lizus, prawo jest dla ludzi mądrych a nie dla Pieniaczy! To co? Należy zaskarżyć wszystkich i wszystko? To jakaś totalna porażka! Wszyscy skarżmy się do Wojewody. Ciekawe dlaczego nie zaskarżył Pan Socha wyboru Dyrektora Szpitala w Krynicy. Też był pracownikiem Starostwa a Komisja była bliźniaczo podobna! Może i ten konkurs w ramach obywatelskiego obowiązku i chęci zablokowania Szpitala w Krynicy Pan Socha zamierza skarżyć? Możemy podpowiedzieć jeszcze kilka pomysłów na skargi do Pana Wojewody. Ja skarżę się na pogodę! Miało być 23 dzisiaj, jest 28!!!

2012-05-30 18:11:21
Istotne wątpliwości wyjaśni wojewoda

Kolejna skarga do pana Wojewody będzie na Spółdzielnie Mieszkaniową w LImanowej. Dotyczyła będzie braku umiejętności odczytywania rezygnacji z sms! Jak tak poważny organ administracji spółdzielczej może nie umieć czytać sms! Tak wytrawny Manager jak Pan Socha rezygnuje sms z funkcji a Rada nie umie go odczytać! Będzie skarga do Wojewody na Spółdzielnię! Murowane! Teraz pracownicy Szpitala mówią i doceniają jak bardzo dobrym Dyrektorem BYŁ Pan Socha. Jego zachowanie wskazuje na bardzo mocne przyspawanie się do stołeczka dyrektorskiego. Składanie kolejnych skarg do Wojewody na pewno usprawnia funkcjonowanie Szpitala. A tak niedawno Pan Socha powoływaj się na dobro Szpitala i Jego pracowników! Teraz wychodzi, że ma na celu jeszcze większe blokowanie funkcjonowania tego miejsca? Znowu zdrowie i życie pacjentów idzie na bok w imię skarg i donosów? Gratulujemy! Pan Wojewoda już ma pewnie dość tych wiecznych narzekań i wniosków od Pana Sochy oraz Jego 'przejaciela'.

2012-05-30 18:06:16
Rozmowa o szpitalu z Janem Puchałą

Rudy, no a czemu TY zakładasz, że sad przyzna rację panu Dariuszowi i Jego skardze. Pan Wojewoda uchwałty nie uchylił. Więc może mniej tej pewności a więcej wątpliwości? TYM czasem ja się zastanawiam, czemu wszyscy odwołują Pana Dariusza. Spółdzielnia, rada Powiatu, uchwały i uchwały. Ciekawe czy ktoś nie chce zaskarzać uchawały Spółdzielni ;) Rada Społeczna też? to z tv**: 'Po przeszło pięciu latach zarządzania szpitalem Dariusz Socha odchodzi. Tak zdecydowała Rada Społeczna Szpitala. Decyzję podjęto uchwałą. W głosowaniu za odwołaniem dyrektora Sochy głosowało 13 osób. Dwie były innego zdania.' Cos dużo tych osób ma podobne zdanie:)

2012-05-27 15:33:59
Rozmowa o szpitalu z Janem Puchałą

jerzykiller, mieszanie w szpitalu? mieszanie w gminach i gdzie jeszcze? ile jeszcze trzeba będzie po Tobie sprzątać? daj żyć - wołamy, daj żyć :) :) :) :) Doradco, odnosze wrażenie, że na ręke było bylemu Dyrektorowi, że tak głośno o nim było, że o nim pisano... jeśli nie miałby na to ochoty to przecież Pan Redaktor nie mógłby się do Niego dodzwonić:) Dotychczas zdarzyło się to tylko raz. Po spółdzilnianej rezygnacji. Może to dlatego, że w Panu Darku były pokrywane wielkie nadzieje mieszkańców i Rady Nadzorczej. Przecież nie jest tajemnicą kto forował pana Dariusza na to stanowisko. Od tego momentu rozpoczęło się mówienie, że poświęcony będzie Pan Dariusz. smutne:(

2012-05-27 15:12:55
Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]